wtorek, 16 października 2012

Fokus na usta

Jak obiecałam, tak zrobiłam. Mam dziś do pokazania makijaż zmalowany kosmetykami z wrocławskich łowów. Jakość zdjęć na kolana nie powala, ale ja po prostu nie mam do tego drygu i za cud uznaję, że w ogóle cokolwiek udało mi się uchwycić ;).

No to raz, dwa, trzy... Magdalena patrzy :D



I w wersji "na okularnicę"...


Jestem w stanie przekonać się do tej czerwieni na sobie. Na pewno na większe wyjścia, nie wiem, czy na co dzień. Chyba mimo wszystko brakuje mi odwagi... Muszę jednak przyznać mało skromnie, że połączenie czerni oprawek z czerwienią ust szalenie mi się podoba :))).

Makijaż oczu jest prosty jak konstrukcja cepa: Patina na ruchomej powiece, brąz od Bell w zewnętrznym kąciku, załamaniu i wzdłuż dolnej linii rzęs, matowy beż w wewnętrznym kąciku i pod łukiem brwiowym, kreska żelowym eyelinerem w brązowym odcieniu.

Tak toto wygląda w zbliżeniu...


Ciekawa jestem, jaki jest Wasz stosunek do czerwonej szminki w ogóle i w szczególe. Hot or not?



106 komentarzy:

  1. WOW! Elegancja Francja... fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zbyt rzadko pokazujesz swoją piękną facjatę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak!
    Długo to czyma się na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo, schodzi dopiero przy nieco bardziej tłustym jedzeniu, które po prostu rozpuszcza szminkę

      Usuń
    2. Bo ja szukam od kilku lat trwałej, dobrej szminki. Jestem gotowa nawet dać te prawie 90zł. Ok, to w takim razie teraz będę tylko rozkminiać jak tu wejść w posiadanie jakieś MACowej.
      Słyszałam plotki, że w połowie roku przyszłego otworzą galerię przy dworcu pkp i ma być tam MAC. Tylko to jeszcze tyle czasu :(

      Usuń
    3. też do mnie dotarły te plotki i też już się nie mogę doczekać, ale myślę, że marki typu YSL, Chanel, Estee Lauder też mają trwałe szminki

      Usuń
    4. Hmm, Chanel próbowałam na własnych ustach - można o niej powiedzieć wszystko, ale na pewno nie, że trwała ;)

      Usuń
    5. moim zdaniem wszystko to kwestia wykończenia, cremesheeny z MAC są trwałe, ale te o wykończeniu glaze znikają po kilku chwilach

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz, a szminkę Ci ukradne :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten akcent na usta.
    Ja, póki co, do czerwieni nie mogę się przekonać.
    Myślę jednak, że i na to czas przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też jest trudno, ale chyba właśnie nadeszła ta chwila :)

      Usuń
  6. szminka czerwona jak najbardziej hot chociaż sama również bardzo rzadko jej używam na prawdę od wielkiego dzwony ale patrzeć na kobiety z takimi ustami lubię i je podziwiam za odwagę - u Ciebie super to się wszystko komponuje - a czerwień i czerń zawsze ze sobą dobrze wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kompleks małych ust, więc zawsze mi się wydaje, że w czerwieni nie wyglądają one korzystnie, ale czasami trzeba się przełamać ;)

      Usuń
    2. a ja za bardzo lubię cudować z ustami i obawiam się upaćkanych zębów - plus nie równego ścierania się koloru

      Usuń
    3. a ja na zdjęciu profilowym czerwone usta widzę ;P

      Usuń
    4. ale to tylko w domowym zaciszu :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny makijaż, a jeszcze bardziej podoba mi się w połączeniu z tą szminką. Moim zdaniem ten kolor jak najbardziej nadaje się również na codzień - namawiałabym Cię na noszenie go nie tylko przy specjalnych okazjach :) A zestaw w oksach - jeszcze lepszy niż bez :)
    I chyba mamy takie same oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te oprawki:) ale do czerwieni na co dzień jeszcze długa droga ;)

      Usuń
    2. Ja też moje uwielbiam :) a czerwone usta + wyraziste okulary to dla mnie super seksowny look - wiesz, taka zmysłowa nauczycielka :))

      Usuń
    3. Ja też moje uwielbiam :) a czerwone usta + wyraziste okulary to dla mnie super seksowny look - wiesz, taka zmysłowa nauczycielka :))

      Usuń
    4. tudzież niegrzeczna bibliotekarka ;)

      Usuń
  8. bardzo subtelnie mimo tej czerwieni :> jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez dopiero powoli przekonuje sie do czerwonej szminki.
    Piekny makijaz Madziu stworzylas i czerwone usta pasuja Ci idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, Madzia wyglądasz fantastycznie z tym kolorem ust!! I w końcu cała ty:) Elegancko i subtelnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz się zarumienię, choć zazwyczaj mi się to nie zdarza :)

      Usuń
  11. Szminka zdecydowanie hot. Połączenie wyrazistej szminki z tego typu okularami to strzał w dziesiątkę. Co ciekawe, dość mocne szminki (czerwone, różowe) to jedyne, w których czuję się dobrze. Wszelkie nudziaki wyglądają na mnie dziwnie. Co do przekonania się do odważnego koloru na ustach to polecam wypróbować to na jakimś wyjeździe. Ja złaziłam całe obce miasto z neonowym różem na ustach, którego nie miałam odwagi nosić w Poznaniu. Mogłam się trochę bezboleśnie oswoić z naprawdę odważnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tam moje miasto niestraszne, płoszą mnie spojrzenia ludzi, nawet, a może przede wszystkim, tych zupełnie nieznajomych. ale w tych okularach i czerwieni na ustach czuję się mega pewna siebie, choć mam wrażenie, że czerwień trochę postarza;)

      Usuń
  12. haha, wchodzę, patrzę, myślę: Patina! No i się nie pomyliłam :) Świetnie się pomalowałaś, naprawdę - KLASA. Brawka!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygląda na ustach i bardzo twarzowo dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, delikatne oczy, akcentowane mocniej usta, klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie hot! Taki odcień nosiłabym na co dzień, co i Tobie polecam bo wygląda świetnie i pasuje do okularów.
    Sama długo się bałam mocnych odcieni na ustach, ale jako że nie lubię cukierkowych róży, a nude mi nie pasują, wystartowałam z mocną, ciemnoróżową szminką. Na szczęście nie na tyle mocną, żebym nie mogła nosić jej na co dzień. I tak się przyzwyczaiłam, że nawet u mnie znalazło się miejsce na czerwone pomadki. Nie te klasyczne odcienie, ale podkręcona pomarańczowymi tonami, popularna ostatnio Red Butler od Catrice albo bardziej codzienna Rockin' Red od Essence. Fokus na usta to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i mi czerwień wejdzie w krew :D

      Usuń
    2. Sądząc po zdjęciach, na pewno na tym nie stracisz ;)

      Usuń
  16. Hot, hot, hot....!!! Ślicznie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalenko, jestem zdecydowanie na tak. Bardzo ładnie wygladasz w okularach. Czerwień na ustach Tobie zdecydowanie służy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. łał! pomadka naprawdę robi piorunujące wrażenie przy efekcie końcowym. przyzna, że patrząc na zdjęcia samego produktu nie byłam zachwycona, ale w połączeniu z klasycznym makijażem oka, wygląda niezwykle kobieco!
    btw. świetne cięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w opakowaniu faktycznie wygląda bardzo średnie, ale już zauważyłam, że macowe szminki to do siebie mają

      Usuń
    2. niestety nie dane było mi pracować z tymi kosmetykami:/ moja niewielka mieścina zwana łódź nie dorobiła się jeszcze ich sklepu:/
      odbiegając od tematu, czy mogłabys zrobić kilka zdjęć swojej fryzury? bardzo podoba mi się to cięcie a decyduję się na drastyczne obcięcie włosów

      Usuń
    3. w piatek idę do fryzjera na podcięcie, postaram się obfocić w wolnej chwili

      Usuń
  19. wyglądasz cudnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Magdalena patrzy. :) Już dawno nie widziałam Twej buźki. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny kolor :) zresztą cały makijaż jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zachwycona- cały makijaż jest odpowiednio zbilansowany, oko i usta super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż :) Czerwona szminka jak dla mnie zdecydowanie hot, aczkolwiek wolę ją u innych niż u siebie, no i wiadomo, nie można przesadzać, makijaż na pandę i czerwone usta to zdecydowanie not :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też długi czas miałam takie podejście, że czerwień kompletnie nie dla mnie, ale z wiekiem człowiek zmienia zdanie ;)

      Usuń
  24. Ho ho jaki elegancki makijaż, częściej tak pięknie ;)

    Zapraszam na mojego bloga : shiningbeauty9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie, delikatnie i kobieco, podoba mi sie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czerwień zdecydowanie hot! ślicznie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hot hot :)! Moim zdaniem bardzo Ci pasuje, a makijaż oka sobie zmałpuję, nie ma co ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień jest dla Ciebie stworzona, świetnie wyglądasz z takim akcentem na usta ;) A sam makijaż wyszedł taki...elegancki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pytanie, czy ja jestem stworzona do czerwieni ;) najczęściej brakuje mi odwagi, żeby wyjść w mocniejszym kolorze na ustach do ludzi ;)

      Usuń
  29. Piękny, kolorek na ustach szczególnie przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie i elegancko, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne oczy. Nie chodzi o makijaż, choć też jet cudowny, ale Twoje wielkie oczyska:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są znowu takie duże, kolor lubię, ale oprawę już nie bardzo, bez makijażu wyglądam na chorą:/

      Usuń
  32. Uwielbiam Czerwone szminki :) Mam zamiar zrecenzować jutro moje zbiory :) narazie to chyba 4-5 sztuk :D sama już niewiem :) Zapraszam po inspiracje :) Pasuje Ci Czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to całkiem pokaźna kolekcja:D ja mam chwilowo dwie :)

      Usuń
  33. Idealna całość. Mogłabys napisać jakiego podkładu użyłas?

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealna całość. Mogłabys napisać jakiego podkładu użyłas?

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem mega hot! Czerwień na ustach jest zawsze hot ;) Może nie na codzień, na spacer z psem czy wyprawę po pieczywo do piekarni, ale na jakieś spotkanie, do pracy... czemu nie (pod warunkiem, że nie pracujemy jako sprzątaczka lub na kasie w supermarkecie- tam mogłoby to zostać źle odebrane).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w większości przypadków czerwona szminka w pracy to lekka przesada, no chyba że dla jakiejś mega ostrej bizneswoman, ale nawet w takim zawodzie to raczej niewskazane

      Usuń
  36. cudnie Ci! moim zdaniem bardzo Ci taki kolor pasuje :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ta czerwień nie jest bardzo ciemna i ślicznie Ci w niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo przyjemny makijażyk :) świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba, ładnie Ci w nim. Ja także jakoś nie mogę jeszcze się przekonać do czerwonych ust, jakoś brak mi odwagi ale wygląda to naprawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ladnie ladnie :) ja teraz bez czerwonej szminki nie wyjde....zalapalam kolor i jakos nie moge sie opedzic

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wygladasz :)) Lubie czerwien na ustach no i te cienie :)
    Nie moge sie napatrzec na pierwsze zdjecie ! ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż. Szczególnie oczko mi się podoba. Ach, żebym to ja tak umiała.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam zoom na usta w wersji czerwonej/malinowej :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie HOT!
    Piękna dziewczyna i piękny makijaż :)
    Bardzo ładnie Ci w okularach.
    Megip

    OdpowiedzUsuń
  45. Zupełnie inaczej wygląda ta pomadka jak ją pokazałaś na dłoni, a zupełnie inaczej na ustach. Świetnie. Koniecznie chodź w czerwieni!
    Pięknie wyglądasz. Fryzura super i okulary extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać, choć czasami brakuje mi odwagi ;)

      Usuń
  46. masz bardzo twarzowa fryzurke! a szminka pieknie, nienachalnie podkresla kolor cery!

    OdpowiedzUsuń
  47. tez mam opory przed czerwienia na ustach

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy pisałaś coś może niedawno o swoich problemach z cerą??? Bardziej gładkiej i aksamitnej sobie już nie potrafię wyobrazić, gdzie ten trądzik???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem pisałam, w tym czasie kuracja naprawdę zdążyła zrobić cuda, cera baaaaardzo mi się poprawiła, poza tym nie oszukujmy się, ale podkład robi swoje i drobne niedoskonałości wyretuszowałam

      Usuń
  49. Wg mnie HOT. Makijaż bardzo ładny. Jak pielęgnujesz usta? Ja mam ostatnio problem, wysuszone i widoczne skórki, jest mnóstwo balsamów (obecnie mam z neutrogeny) ale szału nie robi. Możesz coś polecic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pielęgnuję ust jakoś szczególnie, aktualnie używam balsamu Tisane

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...