piątek, 31 maja 2013

Lubię fiolet :)

Pogoda nas nie rozpieszcza, więc i na paznokciach królują nieco bardziej ponure kolory. Wygrzebałam lakier z Marizy, który dostałam jeszcze na lutowym spotkaniu blogerek, i jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji go wypróbować (sic!). A odcień jest naprawdę ładny, kremowy, przykurzony, fioletowy. Niemalże do złudzenia przypomina mi Parlez-Vous-OPI? z francuskiej kolekcji, który już jakiś czas temu zakończył swój sędziwy żywot. Wybaczcie tu i ówdzie kocie farfocle. Tej ilości sierści po prostu nie da się ogarnąć ;).


Lakier mieści się w 5 mililitrowej buteleczce i trzeba przyznać, że jest to pojemność idealna. Nic nie zdąży się zestarzeć. Aplikacja pomimo małego pędzelka była bardzo wygodna. Lakier idealnie rozprowadza się po płytce, już pierwsza warstwa okazała się kryjąca, a całość wyschła w tempie ekspresowym. Sądzę, że się polubimy.


Znacie Marizę?



33 komentarze:

  1. Śliczny :) Lubię takie odcienie, aż chyba sobie paznokcie przemaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zakurzone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio u mnie fiolet rządzi, śliczny ten Twój lakierek, chyba też go mam ze spotkania, muszę go odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ma jakis numerek ten lakier? Bo tez mam fiolet z Marizy i jestem w nim zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor i faktycznie przypomina OPI

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam lakierów z Marizy, ten kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marizy osobiście nie znam, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy styczności z lakierami tej firmy. Ale kolorek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dziś lubię i ja :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten kolor.
    Tym bardziej, że wystarczy jedna warstwa + szybkie wysychanie.
    Czego chcieć więcej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwiejszej dostępności, bo Marizę można kupić tylko u konsultantek ;)

      Usuń
  12. Ten kolorek fajnie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy kolor :) jednak ja ostatnio gustuję w bardziej żywszych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam Marizę właśnie z tych miniaturek i są naprawdę dobrej jakości :) Kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolorek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor. Lubię takie pastele.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolorek, ale taki jesienny :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest piękny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny kolor i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny, bardzo lubię fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także fiolety bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...